FORD promoot LHBT met ‘regenboog’-auto

Leestijd: < 1 minuut

In een nieuwe advertentie promoot autobedrijf Ford homoseksualiteit en transgenderisme door een Ford Raptor die geverfd is in de LHBT-kleuren.

NottheBee analyseert dat zij, net als Bud Light, geen rekening houden met hun publiek. De boeren en de arbeiders die met de zware auto’s rijden, moeten helemaal niets hebben van deze ideologie. Deze bedrijven doen vooral hun best om het ‘vinkje’ te krijgen voor ‘inclusief beleid’.

Dit gebeurt niet alleen bij Ford en Bud Light. Nike gebruikt transgender Dylan Mulvaney om een sportbeha te promoten. Adidas promoot een ‘genderneutraal zwempak’ door een man te laten poseren in (wat algemeen gezien wordt als) een dameszwempak. Hiermee wordt het ‘vrouw’-zijn uitgewist, aldus Christian Today.

Meer buitenlands nieuws

Vader verliest strijd om zijn kinderen

Vader Jeff Younger verliest de strijd om zijn kinderen van zijn ex-vrouw, aldus Life Site News. Zij wil James als meisje (Luna) opvoeden en is

Frankrijk blokkeert vier pornosites

Frankrijk heeft voor het eerst effectief vier pornosites geblokkeerd. Sinds 2020 zijn pornosites verplicht om leeftijdsverificatie toe te passen. Twee kinderbeschermingsverenigingen klaagden deze websites aan,

McBride accepteert toilettenbesluit

Sarah McBride, de eerste transvrouw die straks in het Amerikaanse congres plaatsneemt, heeft geaccepteerd dat hij geen toegang krijgt tot vrouwentoiletten, zo schrijft The Daily