FORD promoot LHBT met ‘regenboog’-auto

Leestijd: < 1 minuut

In een nieuwe advertentie promoot autobedrijf Ford homoseksualiteit en transgenderisme door een Ford Raptor die geverfd is in de LHBT-kleuren.

NottheBee analyseert dat zij, net als Bud Light, geen rekening houden met hun publiek. De boeren en de arbeiders die met de zware auto’s rijden, moeten helemaal niets hebben van deze ideologie. Deze bedrijven doen vooral hun best om het ‘vinkje’ te krijgen voor ‘inclusief beleid’.

Dit gebeurt niet alleen bij Ford en Bud Light. Nike gebruikt transgender Dylan Mulvaney om een sportbeha te promoten. Adidas promoot een ‘genderneutraal zwempak’ door een man te laten poseren in (wat algemeen gezien wordt als) een dameszwempak. Hiermee wordt het ‘vrouw’-zijn uitgewist, aldus Christian Today.

Meer buitenlands nieuws

Uitspraak in zaak Mazan

De Franse rechter in Avignon heeft uitspraak gedaan in een schokkende verkrachtingszaak. De hoofddader, de man van Gisèle Pélicot, die de verkrachtingen van zijn vrouw

Italiaans comité nu tegen puberteitsremmers

Het Italiaanse Nationaal Comité voor Bio-ethiek (CNB) heeft aanbevolen om puberteitsremmers te beperken tot onafhankelijke klinische proeven. Het comité twijfelt of minderjarigen geïnformeerde toestemming kunnen